Sommarfest på Tönns Annas

fredag 10 juni 2022 18:30-23:00, Skärgårdshotellet Hönö KlåvaVästra vägen 17 Hönö Klåva475 42 Hönö

Hej Rotary Vänner!

Fantastiskt roligt att vi äntligen har förutsättningarna att kunna träffas tillsammans igen. Ett trevligt tillfälle att ta med era respektive för att umgås över en bit mat och vinprovning.

I år kommer vi att vara på Tönns Annas på Öckerö Hembygdsgård och det är fredagen den 10 Juni kl:18.30.

Äntligen dags för alla medlemmar med respektive att kunna ses för en sommarfest!

Hur anmäler jag mig?

Det kommer att bjudas på välkomstdrink, måltid och en vinprovning som genomförs av Munskänkarna samt kaffe och någon kaka. (Har någon matallergier meddela det i samband med betalningen.)

Du anmäler dej genom att betala in 400 kr/person senast den 1 Juni till:

Swish: 123 179 24 49 märk med ditt namn

Bankgiro: 333-5726 märk med ditt namn

Vid avbokning senast 3 dagar innan betalas halva summan tillbaka. Vi kommer att ha ett traditionsenligt lotteri på plats och det utlovas fina priser.

Hjärtligt Välkomna!

Thérèse, Tommy, Brittmarie, Anders S, Anders A, Stig, Gudrun, Daniel och Gunnar